Friday, 23 January 2015

petua

Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...salam sejahtera dan salam satu Malaysia...
Hidup kosong...tapi mengapa??
sebab diri kita sendiri penyebabnya....Terlalu  memikirkan hal duniawi ....tak tahu nak cerita apa...cumanya antibiotik ni elok dan ada buruknya...baiknya ia menghapus virus jahat dan buruknya membunuh bakteria baik sekali....hmmm...tapi kalau doktor dah suruh ambil jer ya...

petua-petua nak kuatkan antibodi antaranya,korang boleh makan buah delima ,banyakkan madu...ingatlah setiap penyakit ada ubatnya....cuma penawar nya manusia belum jumpa...Allah nak uji...
Itu jer dari aku hari ni...sekian wasalam :)

No comments:

Post a Comment

Rindu tak? hehe

Assalamualaikum wb,hye.. Tak sangka ada juga yang tanya kenapa dah lama tak update blog..hehe,ingatkan tak da siapa sudi baca blog ni....