Tuesday, 28 July 2015

12.53

Assalammualikum..
12:49am.
Pening kepala...perut pun alser..hahah ..
petang tadi penat beraya sakan...boleh lah dah mula buat benda lain esuk..agak-ii nya kan..apa yang cikgu cakap memang menusuk hati aku..sampai sekarang aku terfikir...yang aku pelik ni..tembak dia tu  gila tepat...mana dia tahu agaknya..takkan dia mengikuti perkembangan blog sampah aku ni...hahah...mungkin dia baca dari riak muka aku kan...dan paling aku terharu..dia doakan aku...terima kaseh sesangattttt...

hmm..byee...lapar perooootttt

No comments:

Post a Comment

Rindu tak? hehe

Assalamualaikum wb,hye.. Tak sangka ada juga yang tanya kenapa dah lama tak update blog..hehe,ingatkan tak da siapa sudi baca blog ni....