Friday, 24 July 2015

24/7/2015

Asslamualikum..selamat malam semua...
Kita perlu bersabar dengan setiap dugaan yang datang..percayalah tanpa dugaan itu hidup kita tak da makna...kita takkan berjaga-jaga dan kita takkan matang...hmm
Bila kita tahu hakikat sebenar tapi sengaja sembunyikan dengan hati yang sukar untuk diluahkan itu lebih baik..daripada...cuma menjadi insan yang baik dimata  dunia  padahal terdapat banyak keburukan yang telah pun digambarkan...sikap selenga seseorang kadang-kadang membuatkan ada hater2 yang membenci...tapi buat bodoh dah la..manusia pelbagai jenis dan sikap...jangan sesekali beranggapan buruk terhadap seseorang andai kata tidak tahu perkara yang dialami sejak kecil..orang takkan faham..

orang takkan faham mengapa memilih untuk terus maju dan membiarkan orang persetankan kehidupan kita,....
Biarlah Allah saja tahu hal yang kita lalui..bukan mudah untuk melupakan..kadang rasa nak bunuh diri disebabkan  perkara  13 tahun yang lalu...agaknya bila dah jumpa jodoh pun..aku akan fikir seribu kali ..hahaha

Cikgu ada tanya :dylah raya tahun ni tak best ..sebab bf x der ker..bf g mana?
aku jawab ''tak nak kawen''
cikgu pun  bagi ler nasihat...dalam hati aku  dan orang tertentu jer yang faham kenapa aku tak nak kawen..ahhaha

Andai malam berlalu pergi..
Aku akan tetap menanti siang...
Walaupun bulan tidak kelihatan...
mustahil bintang kelihatan..

hmm bye..love haters <3
bye...

No comments:

Post a Comment

Update baru!

Assalamualaikum wb,Hye semua... Maaf lerrr dah lama tak  update blog. Sibuk sikit dengan kesihatan tak menentu.Tadi,pergi klinik.Doktor n...