Pages

Thursday 21 January 2016

Rindu

Assalammualikum dan selamat malam..

Pernah tak korang rindu kat seseorang?Aku bukan cerita about kekasih tapi kawan ke..atau sesiapa ja lah..jangan kasih dah la...!!
Miss you very much sis..


Yes!Aku tengah alami sekarang..Dia  seorang perempuan..lebih tua 3 tahun dari aku...comel..baik..lawa la juga...Tak tahulah aku kenal dia dalam setahun lebih je..
Aku rasa dia macam memahami sangat..walau tak pernah jumpa..Aku respect sangat2x..Aku rindu sangat kat dia..Aku panggil dia Kak Ema..Aku tak pernah rasa sayang pada akak selain daripada dia..Aku pun tak faham..But,selepas aku cuti lama ni...akhirnya aku keseorangan tanpa kak Ema..mungkin kak Ema ada masalah. Aku pernah mimpi dia..tak tahulah terlalu berfikir ke..rindu ker...tak pe..Doa agar dia bahagia ^_^
Last contact dia 4/1/2016 pada pukul 3.49pm kat wasap..lepas tu kak Ema dan uninstall..ermm
Tak tahulah..kenang dalam doa je la..Insyaallah :)
Sejujurnya aku rindu sangat macam dulu..
Bahagia sangat.. ^_^ Agak-ii nya kak Ema sehat tak?Buat apa la agaknya?? ..Erm..

Haha..aku cerita sekadar luahan rindu...Tahu,dia tak baca pun...sebab...dia mana tahu blog aku :D


No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...