Thursday, 28 January 2016

Telefon

Assalammualikum dan selamat malam..
Aduhaii! Apalah kena dengan kawan aku sorang si Dafist ni..Telefon orang malam pagi buta..adududu..main-main je kerjanya..*rindu Dylah  ler tuh  haha
Banyak kali jugak dia telefon.Malam tadi pukul 1.06am..haritu pukul 11 ade..pukul 10 lebih dan aku takk ingat..banyak sangat..Baru tadi pun ada..Nak menunjukkan dia hidup lagi ? ke adik dia main??haha*Lantaklah* Keyboard Dylah ni suka sangat rosak..geram..
Kalau telefon tu jawablah ni nak dengar suara orang lah tu..suka sangat ker kena marah hari tu?nak lagi??haha

Oklah bubye..

No comments:

Post a Comment

Rindu tak? hehe

Assalamualaikum wb,hye.. Tak sangka ada juga yang tanya kenapa dah lama tak update blog..hehe,ingatkan tak da siapa sudi baca blog ni....