Monday, 8 February 2016

Tajuk apa erk..

Assalammualikum dan selamat malam...
Sedih memang sedih..siapalah aku untuk dia..memang tak layak langsung untuk dihargai dan dirindui..haha *poyo*

Untill now i'm still thinking..Why you ruined my happyness..Mempermainkan perasaan orang..Nak jaga hati? jauh sekali..Lebih baik berpura-pura seperti tidak ada  apa yang pernah berlaku.Walaupun hati menidakkan..tapi aku akan cuba...mungkin kau tak pernah tanya dan ambil berat tentang aku..tapi.. kenapa aku masih caring pasal kau..erghh!!Matilah kau jauh2 dari minda aku..erm..Hahahah apa aku merapu ni..Entah pape..Buat hape nak kecewa disebabkan seseorang yang belum pasti...orang dah kahwin  pun boleh bercerai ni apa lagi orang yang tak da hubungan  pape...Setakat lelaki main-main cetak berlambak kat atas pokok..errr --'' Apa aku mengarut nim

Sedih hati siapalah tahu,
namun perlu mengkibarkan diri,
Menjiwai hati yang melulu
Menawarkan  jiwa yang mati..

Okay disebabkan aku tengah stress..Bukan stress sebab benda mengarut..stress mengedit..folder asyik hilang kikiki...Banyak sangat dalam laptop ,asyik hang je..errrrrghh




Byee...

No comments:

Post a Comment

Update baru!

Assalamualaikum wb,Hye semua... Maaf lerrr dah lama tak  update blog. Sibuk sikit dengan kesihatan tak menentu.Tadi,pergi klinik.Doktor n...