Pages

Sunday 27 March 2016

Nurse or Cikgu

Assalammualikum dan selamat pagi buta semua..

huhu ketika semua orang sedang dibuai mimpi aku disini berjaga.. kihkih tengah study sikit..Almaklumlah nak repeat paper sikit..nak cantikkan result..huahua

Nurse atau cikgu geng? Tak tahu lah..cikgu memang dah tak lepasla,memang ni lah yang nak sangat dulu ..sebenarnya boleh jer kalau nak sambung  ...form 6 ....tapi tak per..ikut cadangan emak  aku yag tercinta dan akak aku suruh jadi nurse.siapa ada pengalaman bolehlah bagi pendorong pada aku ni ..maklum hati mudah berbolak balik..huhu ..btw aku  tengah tunggu UPU dan spa8..
ada tawaran temuduga dalam bidang farmasi..tapi..rasa tak pergi kut..huhu*ade sebab tertentu*

Banyaklah jugak aku baca experience senior2 tentang bidnag nurse ni..memang aku tak expect giler..aku rasa tak best..macam bosan..tapi bila tengok betul-betul sebenarnya best tau walaupun tak alami lagi..huhu  aku tahulah :)

Okaylah doakan supaya  paper aku repeat ni dapat A+ yup.aminnnn
.terima kaseh ^_^

Bye readers..huhu

No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...