Sunday, 5 March 2017

Lirik lagu Aisyah(123 kucintamu)


Assalamualaikum ,hi

Jadi viral kot lagu ni sekarang.. tengok di sini --->Cover Lagu Aisyah

Lirik:

la la la la la la lalaaa
i love u
la la la la la la lalaaa
i miss u
lalaa lalaa
kau jadi milikku


mula mula mula ku happy
tiba tiba dia sakitkan hatiku..
tak apalah terima kasihlah
jadi kekasih ku...

1 2 3 ku cintamu
kau hanya satu menjadi kekasihku
berjanjilah padaku sayangku
kau akan setia..

aishah jangan ragu-ragu dengan cinta ini
jangan kau ragu-ragu ku jadi kekasih mu
percaya padaku ku ,ku akan jadi yang
terbaik untuk cintamu..

aishah aku sayang kamu aku rindu kamu
tidur malam ku sentiasa
ku mimpi kan kamu
kau hanya milikku untuk selamanya
aku sayang aku rindu aku cintamu..

la la la la la la lalaaa
i love u
la la la la la la lalaaa
i miss u
lalaa lalaa
kau jadi milikku

mula mula mula ku happy
tiba tiba dia sakitkan hatiku..
tak apalah... terima kasihlah
jadi kekasih ku...

1 2 3 ku cintamu
kau hanya satu menjadi kekasihku
berjanjilah padaku sayangku
kau akan setia..

aishah jangan ragu-ragu dengan cinta ini
jangan kau ragu-ragu ku jadi kekasih mu
percaya padaku ku,ku akan jadi yang
terbaik untuk cintamu..

aishah aku sayang kamu aku rindu kamu
tidur malam ku sentiasa
ku mimpi kan kamu
kau hanya milikku untuk selamanya
aku sayang aku rindu aku cintamu..

la la la la la la lalaaa
i love u
la la la la la la lalaaa
i miss u
lalaa lalaa
kau jadi milikku


aku sayang aku rindu aku cintamu..

No comments:

Post a Comment

Tarikh keputusan STPM SEM 2 semakin dekat!

Assalamualaikum wb  Hahhh..dah makin dekat weyh tarikh result nak keluar..minggu depan je lagi. Hope,lebih baik dari sem1 lepas. Nak cer...