Monday, 29 May 2017

Makna mimpi dy tu apa yup?

Assalamualaikum wb
Salam sejahtera.

Petang tadi dy tertidurlah atas tilam abang..haha..
Nak dijadikan dy bermimpi.Korang pandai tak menafsir mimpi dy ni.Kalau pandai bolehlah komen maksud mimpi dibawah.

Dy tak tahulah mainan tidur ke, terlalu berfikir ke(rasanya tak) ,atau PETUNJUK?

Dy kenal dengan seorang kawan lelaki ni. Dia anggap dy kawan je. Dalam mimpi tu,masa tu malam,dia ajak dy  pergi satu tempat (Ba***) dari rumah dalam setengah jam dah sampai dah..Tapi,tak sampai beberapa simpang ,dy turun dari motor(naik motor dengan dia) .Lepas tu,dia ada cakap smething ,tak berapa ingat pulak.Lebih kurang gnielah :

'' Dyla, jom la.Sekejap je.bla bla bla (tak ingat sangat) '' Aku time tu dah berpusing nak balik jalan kaki. Pastu dia keluarkan satu ayat .

''Dyla,jomlah.Kau tak sayangkan aku?''

Dan korang tahu apa yang aku jawab?
Aku jawab gnie..

Mata time tu dah berkaca,badan aku dah berpaling dari dia (ala2 drama maghrib haha) . Aku jawab..

''Aku lebih sayangkan mak aku!''

Dua-dua terdiam.Aku rasa,aku terus pergi..

Tiba-tiba terjaga,mak dy kejut.Nak dijadikan cerita.Masa mak dy kejut tu .. terus dy bangun.Terfikir sesuatu... hahaha aduhaii..macam budak2 la dy ni an.. Fikirkan sangat dengan mimpi tu.

Nak sambung balik mimpi tu,dah tak boleh pulak..keh3 😅

Korang faham tak apa dy cerita?

Mana yang pandai tafsir mimpi tu,silakan komen dibawah yup..Sekian,terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...